Ostatnio dodane:

Pozyskanie klienta to w biznesie hotelowym dopiero pierwszy krok do sukcesu. Kolejnym jest zapewnienie mu odpowiedniej ilości wygód, aby pobyt w naszym spa lub pensjonacie uznał za udany. Trzeci etap, to namówienie klienta na to, aby do nas wrócił i kolejny raz zapłacił za usługę pobytu. Skłonić do tego może kilka rzeczy, zarówno związanych z czynnikami niezależnymi od nas (lokalizacja), jak i w pełni kontrolowanych przez właściciela hotelu. Kluczem do sukcesu pozostaje wygoda. Dodatki takie jak szlafrok hotelowy, codziennie świeży ręcznik czy okresowe sprzątanie hotelu na stałe wpisały się wśród życzeń i przyzwyczajeń gości. Coraz częściej dużą rolę odgrywa używana w pokojach elektronika - od płaskich telewizorów o dużej przekątnej, po sterowaną z pilota klimatyzację. Bardzo istotnym jest, żeby sprawnie odpowiadać i reagować na prośby zakwaterowanych w naszym lokalu. Jeśli gość poprosi o świeży szlafrok hotelowy, powinien natychmiastowo go otrzymać. Dobrze nastawiony personel, to obok pięknych wnętrz i wyposażenia największy atut każdego dobrego obiektu.
Ocena: 1
Ilość punktów: 287 042
Ilość wejść: 0
Wejścia od dnia: 2018-08-28